Leie av lokaler og møterom

Som en følge av tiltak i forbindelse med Covid-19 og stadig endring i forutsetninger for smittevern, er vi blitt enig med «Boligkontoret» om at de henvendelser som kommer på spørsmål om leie av rom eller lokaler, videresendes til beredskapsgruppen for vurdering. Dette gjelder både interne og eksterne søkere. Henvendelser og søknader blir vurdert fortløpende. Beredskapsgruppen er løpende orientert om aktuelle prosedyrer tilknyttet arrangement og kan i så måte gi råd i forbindelse med utleie.

Hjemmekontor

Ordningen med hjemmekontor opphører fra 15.juni. Dette ble besluttet i ledermøtet, 04.06.20

Møtevirksomhet

Det er viktig å påpeke at vi ikke er tilbake til normalen ennå. Vi anbefaler at digitale muligheter utnyttes og vurderes, men t vi samtidig kan komme gradvis tilbake til fysiske møter under kontroll. Kommuneoverlegen har sagt at man kan holde møter på inntil 10 stk. i inntil 1.5 time.