Ledig fast stilling ved Hemnesberget omsorgtjeneste, bemannede boliger

16% fast - f.o.m. d.d.

Turnus med arbeid hver 3. helg.

Kvalifikasjonskrav:

- fagbrev

Krav til personlige egenskaper:

- egnethet og interesse for fagområdet

- evne til refleksjon, omstilling og samarbeid

- være fleksibel og iniativrik

Generell / andre krav:

- ansvar for egenutvikling ved å søke veiledning og informasjon og videreutvikle sine evner og     kunnskap

- medansvar for å videreutvikle tjenesten

Tilsettings- og lønnsvilkår:

- tilsetting vurderes etter utdanning, erfaring og skikkethet og skjer på de vilkår som til enhver tid     fremgår av

gjeldende lover, regler og avtaleverk

- medlemskap i KLP

Utvidelse av stilling/omplassering:

Ansatte som har behov for omplassering og ansatte som ønsker utvidelse av sitt arbeidsforhold bes søke dersom det

er aktuelt o forhold til utlyst stilling.

Jf. Aml. 4-6 og HTA 2, pkt. 2.3

Søknad sendes:

Elektronisk via kommunens hjemmeside www.hemnes.kommune.no

Søknad vedlagt fullstendig CV kan også sendes:

Hemnes kommune

Sentrumsveien 1

8646 Korgen

 

Søknadspapirer vil ikke bli returnert!

 

Ihht off.lovens §25-andre ledd gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige selv om

søkeren har bedt om å ikke bli ført opp på søkerlista.

 

 

Søknadsfrist    22.04.2014                                 Utlyst dato        08.04.2014                           Vårref                  14/

 

Kontaktperson

Mona Wennberg, Avdelingsleder, mobil: 90943052, mona.wennberg@hemnes.kommune.no