Ledig 100% fast stilling som saksbehandler ved Økonomiavdelingen:
100% fast - f.o.m. d.d.
Hovedarbeidsområder:
Stillingsinnehaver vil ha hovedansvar for regnskapene til kirkelig fellesråd, 3 menighetsråd og en stiftelse.
I tillegg er det tillagt løpende oppgaver på økonomi- og regnskapsavdelingen.
Rådmannen har igangsatt et utviklingsprosjekt i administrasjonen hvor ansvar, oppgaver, rutiner og samhandling mellom avdelingene blir evaluert.
Dette vil også kunne berøre denne stillingen.
Kvalifikasjonskrav:
- Utdanning innen økonomi og regnskap. Relevant praksis kan kompensere for manglende formell utdanning.
- God kjennskap til kommunale regnskapsforskrifter og økonomiforvaltning
- Relevant praksis vil bli foretrukket
- Nødvendig kompetanse og erfaring til å arbeide selvstendig og fatte beslutninger i tråd med regler forskrifter
- Fleksibilitet og gode samarbeidsevner
Tilsettings- og lønnsvilkår:
- Tilsetting vurderes etter utdanning, erfaring og skikkethet, og skjer på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, regler og tariffavtaler.
- Konkurransedyktig lønn.
- Medlemskap i KLP med 2 % pensjonsinnskudd.
Vi kan tilby:
- Et aktivt og engasjert arbeidsmiljø
Søknad sendes
Elektronisk via kommunens hjemmeside www.hemnes.kommune.no
Søknadspapirer vil ikke bli returnert!
Ihht off.lovens §25-andre ledd gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige selv om
søkeren har bedt om å ikke bli ført opp på søkerlista.
Søknadsfrist 27.05.2015 Utlyst dato 07.05.2015 Vårref 1539
Kontaktperson
Harald Mårnes, Økonomisjef, mobil: 99 44 11 04, harald.maarnes@hemnes.kommune.no
Heidi Lien, Enhetsleder, tlf: 75197993, mobil: 95 17 30 24, Heidi.Lien@hemnes.kommune.no